Ultimatum
In modern warfare, mass murder is a number on a sheet of paper. Waiting for the next war is a question of counting down. Ultimatum was made in 1992 as a protest against the first Gulf War. The protest is still topical. A live soundtrack is provided by composer Florian Maier and his friends. Hard and just: music for the battlefield.