The Frequency of the Sun
Based on the wartime activities of a commando team that, even before the first Gulf War, slaughtered a bunch of Bedouins and withdrew after eight hours without a single casualty. The American self-image of invincibility in a collage of Hollywood footage, war propaganda and battlefield reports, mixed with the eyewitness accounts of a soldier on the spot.