'I would like to make films like a song by Björk', says film maker Marcel Ahrenholz. He's done a pretty good job in this ensemble of two sisters who have just lost their father and are now trying with all their might to involve their mourning mother in life. Suppressed hysteria, love, despair and lyricism are juxtaposed in a house, the shutters of which do not open very often. Life goes on but nobody really asks why. The two (perfectly cast) sisters do everything in their power to keep this conclusion at bay.