Room 1040 San Francisco
Latest installment of the series Doppelgänger, in which Gibbons plays a man pursued by his double. He seems at times to be confused about who's who, as the narrative point-of-view shifts between them. In this episode, the antihero has ensconced himself on the top floor of a hotel, from where he can watch out for his pursuer. Looking out over the city, he ruminates on his past and plans his escape.