Roads of Kiarostami
In this short experimental film, which Kiarostami made en passant as it were, it looks as if the master wanted to take a philosophical break, in order to catch his breath. He has put together the elements from his own culture that he admires: photography, poetry, classical music and film. Leitmotif is the road, in a literal and metaphorical sense.