North Southernly
Changes of directions, in the wind, the edges, the shapes, a joyous and mesmerising intrigue. Perhaps another way to put it is to describe this piece as a humorous digital cine take on the long cultural history of the lessons left by the great Chinese painters of the 13th century, for whom shapes and edges were often all one and the same. (Vincent Grenier)