Poetic short film about 'the flow', motion, life. Without verbal narration but with plenty of cinematographic eloquence, the camera follows a little boat as it follows its course down the river and across the sea. The festival had already presented the début by this talented young filmmaker from Belo Horizonte, 2 Homens.