Kara, Anak Sebatang Pohon
Kara is a little girl living in an isolated place. Her father disappeared after Ronald killed her mother. A journalist's invasion of her life makes her decide to seek out Ronald and ask him the ultimate question. Ronald is Ronald MacDonald, and that doesn't give everything away. An exercise in absurdist globalism.