Jonas Mekas, Friday the 13th October
Jonas, Birgit and Anja go to the Brooklyn Bridge. They set off from Anthology, by taxi, they buy a couple of beers to drink on the way. They have a good time, run and dance on the bridge. It turns into a nice afternoon. Voice artist Andrea Emonds improvises to the rhythm and mood of the film.