Inside
A film, shot literally from the perspective of the protagonist. Hannah finds herself in a life-threatening situation, in which she steps out of her own body. Both physically and mentally she has hit rock bottom. She loses consciousness. Everything is quiet, everything is black. All that is left is something miniscule that leads a life of its own.