Euphony
For Euphony (meaning pleasant combination of sounds), the brass band Vintage Brass were enlisted to play on a cold Sunday morning in March at Exchange Square, to provide a recurring visual and audio 'soundtrack' for the piece. Euphony ultimately meshes together archive film with material specially shot on digital video and Super8 film.