Die Distanz zwischen mir und meinen Verlusten
In this newly restored early single-channel video, Marcel Odenbach works with his characteristic technique of audiovisual collage. Using found footage, texts and music, as well as composed and arranged video sequences, Odenbach creates a humorous metaphor for the process of finding a self-determined identity. Presented by 235 Media, Cologne.