Desolate Silence
Impression of an anonymous, hypermodern and impersonal Taipei. Everything seems to focus on shopping, mobile phone calls, the Internet, remote controls and other comfortable discomforts of this time. The film was motivated by the double suicide of two successful and wealthy female students in a hotel room in Taipei. No one understood their motives. The film tries to understand.