The maker alleges that the film material comes from the collection of the artist and film producer Jack Goldstein, who died in 2003. A roll of Super-8 film with amateur shots of wild roses in which suddenly a change takes place when the camera swings and we see a woman walk into the sea and disappear. Stunning found footage, or fake?