Crosslinx
Telcosystems investigates the relationship between programmed numeric logic and a translation of it to the physical world, looking for an individual narrative in the world of abstract spatial image and sound. Crosslinx has a clear and sober aestheticism that is closely related to the computer technology used to generate it. Image and sound form virtual worlds that develop according to the rules programmed by Telcosystems.