Aong - The Railroad
In recent years, Ruud Monster has been active largely as a producer and cameraman; now he is back as a film maker. His latest film refers back to a striking film series about the Dutch landscape that he made in 1986: Along the Road. He picks up the thread again with part ten of this series of observations. This time, however, the film is shot along a railway line in Indonesia.