On 4 July 1975, two artists dressed as astronauts barreled their auto full speed through a San Francisco parking lot into a pyramid of televisions for a spectacular piece of performance art called the Media Burn. The Ant Farm was a group of radical architects, video and performance artists. Also included are: Ant Farm features, Cadillac Ranch 1974/1994, Ant Farm's Dirty Dishes, Inflatable Illustrated, and more. Revolution with a laugh track!