Two secret agents (one of them is an alien) carry out very important tasks in various cities and countries (Alma-Ata, Paris, Boston, New York, New Orleans, Los Angeles). This is the last film shot by the Aleynikov brothers together; it was finished after Igor Aleynikov's death.