After Shock
Made within the context of remembering the tsunami. The film maker goes to Phuket as it recovered. He thinks the sky is especially beautiful. Much more spectacular than in Bangkok. The radio announces a new tsunami. The panic only lasts briefly. The film maker looks around. He is again struck by the beautiful clouds and the fact that some people were pretty sexually attractive. An ode to the clouds and life.