White on Blue
In a seaside resort town, vacationers witness the heated and bitter argument of a separated family. Their daughter observes her mother's emotions and accidentally enters a strange world of incomprehensible happiness on an island where the town ornithologist traps birds as well as 'other species'... The girl observes erotic games on the beach and their joyful and satisfied participants. She thinks she has discovered a formula for happiness, and tries to give it to her mother.