While Darwin Sleeps...
Of the 10 million kinds of insects thought to exist in the world, only one million is known. In While Darwin Sleeps..., Paul Bush shows in five minutes no less than 3500 six-legged creatures. Cut at high speed, it looks as if the evolution of millions of years passes in but a second. The dream world of Darwin on a bed of crispy, ultrasonic insect sounds.