What Has Passed Will Be Dear
An elliptical idyll enriched by memories on the air and the water, radio static, and cargo holds, to the music of carefully edited compositions. Like an ant at a picnic, Isaac Mathes's camera insinuates itself into the stolen rhythms of an afternoon's passing that fleetingly recalls the passing of so many others.