The Stairway at Nighttown
Performance of the famous Led Zeppelin anthem Stairway to Heaven, sung backwards - after months of rehearsal and development by the artist - and consequently played backwards. It is reminiscent of such unintelligible seventies art performances or a Dadaistic reading of a Kurt Schwitters poem, leaving audiences baffled.