Goldt demonstrates how the complexity of an image can be greatly increased by a simple act of reduction or abstraction. The point of departure is a digital photograph of flowers. The metaphoric package of the rose is replaced by a kind of a post-metaphoric bar code. A continuous drone with microstructural rhythms is heard.