Stay Alive!
On December 26, 2004, a natural disaster occured in the form of a 9-Richter-scale earthquake, followed by a tsunami. This disaster affected several countries, such as Srilanka, India, and Indonesia. This film talks about the survivers in Aceh province, North Sumatra, Indonesia. Despite the sadness that overwhelmed them, these people strive to regain their life with dignity. This film is part of a work in progress. It is not entirely finished. It is the introduction part of a series of audio-visual projects about the atmosphere in Aceh after the tsunami.