Some Things About Water
A series of short essays about yearning, desire, loss and rapture. The piece investigates various manners of construction, varying from apparently random cooperation between image and story to a very illustrative remix of a classic feature in which the cadence and the substance of a voice-over are meticulously attuned. The 'essays' are intercut with musical 'interludes'.