Small Ali
Absurdist short comedy in the best camp and gore tradition. Little Ali has the handicap as a boxer that he keeps crying continually and heartrendingly. As a result, he keeps losing his bouts with the lightweight boxing champion Mad Cow. One day he sees an advertisement by the Klinika Lakrima, where they can operate to remove his tear ducts. Sensitivity is not the right word to describe this operation. (GjZ)