Romeo Must Rock
Not just a portrait of a seedy rock musician. Roxlee clearly has feeling for old rockers (as is apparent in his portrait of Pepe Smith), but now things are more personal. Rocker Romeo Lee is the film maker's brother, and his best days are behind him. Romeo is too fat and too old to play the Filipino Iggy Pop. But he just can't stop. (GjZ)