Pick a Winner
Several North American video tribes such as Paper Rad, Dear Raindrop, and Devin Flynn put their hands together to make Saturday morning cartoons look like trashy Nazi-programmed oatmeal of consumer misery with this DVD power-pellet. Makes an extra mess of the already chaotic lightning bolt and wolf-eyes-style rock music.