Perpetual Motion in the Land of Milk and Honey
James Brown is a retired engineer and inventor living in the north of England. The film paints a portrait of his lifelong endeavours to break the law of physics and create a perpetual motion device. Free power for the people will produce a land flowing with milk and honey.