Parken verboten
Parken verboten documents the action-installation with the same name held on the main square in Rosenheim/Germany in 2001. By parking new, black and white cars in a 130-metre-long row along Max-Josefs-Platz, a binary-coded message is written. As the action evolves it provokes curiosity, interest and anger from passers-by. The film was shot with 4 cameras and consists of three different messages presented in three different ways.