Navigation
'Apparent rari nantes in gurgite vasto' (A few appear, swimming in the immense whirlpool). This renowned line of verse from Virgil's Aeneid springs immediately to mind when contemplating the visual elements in this encyclopedic sample of aquatic references. Oki finishes with questions in seven languages (Greek, Latin, English, German, French, Russian and Croatian) about not-being (like a drowning person) and the puzzling nature of tangible objects.