Museum Piece
While the Iraq war continues, a day's sightseeing and the features of a German hotel provoke a stream of thoughts about events large and small. Museum Piece is the second video in the Hotel Diaries series, a collection of late-night recordings made in foreign hotel rooms which relate personal experiences to contemporary world events.