Medicine Box
Medicine Box takes as its starting point the interior of a medicine cabinet. Pills of different shapes and sizes are arranged in Morse Code fashion, providing cryptic clues to 'cure-alls'. The intention of the work is to make the viewer question the necessity of medication, and to respect the influence that a small pill can have on one's health.