Means and Meditations
A video as an exploration, a journey through three abstract worlds: subterranean, terrestrial and atmospheric. Made with paint, ink and paper on 16mm and 35mm film strips, digitally manipulated. Inspired by Roland Barthes' Image-Music-Text and by the work of Stan Brakhage.