A single white cross on a blank black surface. The slow movements of this cross seem to delineate some figure. But it is the off-screen voice that has the most suggestive effect on the viewer's imagination. A self-portrait in motion graphics with sound design by Anton Aeki. The text is written and whispered by Anouk de Clercq.