Mast Qalandar
'Mast Qalandar' was a Sufic saint in the early 13th century who settled in Sehwan Sharif, in the south of Pakistan, to preach his message of love, tolerance and ecstasy. He soon became one of the most legendary mystic Islamist holy men in the orient. This documentary portrays the annual celebration of the saint's reunion with Allah. About a million followers come together in Sehwan Sharif, to meet Him and forget their conscious selves. They undergo a process of individual and collective ecstasy.