Live Rock
Pepe Smith was once a passionate and successful pioneer of Filipino Pinoy rock music. Many years later, the famous animation film maker Roxlee pays a visit to the old legend. The years and his rock-and-roll life have taken their toll. Smith might only be able to eat porridge, but when he picks up his guitar, it becomes clear that rock still lives. A moving, loving and eventually swinging portrait. (GjZ)