Lim Poh Huat
Lim Poh Huat is a typical and also rather strange man. He doesn't have a car, a washing machine, a refrigerator nor a girlfriend. He does have a strange hobby. Obviously devoid of any talent, he spends all his spare time as an extra on film sets. Once in a while, he can accidentally be seen for a few seconds in a film. Even in Zombie Dog, Lim Poh Huat stars as an over-eager extra. (GjZ)