Life is Elsewhere
A film that is fascinating through its lack of clarity and its literal vagueness (the image is mostly out of focus). The director only poses questions as an 'explanation'. Haven't you ever had the feeling you are being watched? And who is watching whom? And what do you see when you look in the mirror? And what happens to the man who collapses in his living room? (GjZ)