La jeune fille et la mort
This video is a letter to a missing person. The spectator has the choice of either following the narration and/or observing the abstract pattern of lines. The superimposition of the same image with a delay can also evoke the 'phase music' of Steve Reich. What matters is precisely the choreography between these two interpretations.