A remote, barren, almost unfriendly landscape: Kilvo in Lapland was the inspiration for Radian's music, and even the accompanying visuals by Michaela Grill play with the bare countryside's resistance to its depiction. A fourfold split screen shows views of this place in a kaleidoscope of animated digital postcards.