Japon: un pays lointain
The heroine of this striking short documentary shares her life with a mannequin - the kind you always see in shop windows. After a relationship ended up on the rocks, she now finds a shaky balance in her new situation. This video film reports on a phenomenon that certainly deviates from Japanese social norms.