Il sopranista
A film about Faith and Opera. Il sopranisto is about a man with an indefinable, divine voice. A completely Italian film that shows a culture that is slowly disappearing, and an indictment of the attitude of present-day Italy to male sopranos, who were still regarded as exalted beings in the 17th century.