Huevos
A tough yet tender film about Rodolfo and his adolescent friends, who enjoy themselves by driving round town in a limo throwing eggs at people. One day they are planning to go to a brothel, but Rodolfo doesn't want to, despite the urging of his friends. And yet he wants to be deflowered and to show his friends the proof. He starts searching closer to home.