Hondenkoekjesfabriek
Strange dredging noises from Holland. 'The Hondenkoekjesfabriek: centre for cutting-edge experiments, waste and artificial stupidity by a demented stuntman, located in a Dutch swamp.' This weird group of counter artists now has a DVD full of extremely trashy experiments, handmade dresses, animations, manipulated documentations and their event called 'Total Security', but a real mess is the clue.