Headless
The start of the film sets the tone. A tortured man looks as if he will castrate himself. Later he staggers aimlessly and bleeding heavily through the streets of a town that is just waking up. In parallel, the film shows the marital discussions of a couple, with the husband hiding behind the camera. (The bleeding man is played by Lav Diaz, the director of the longest film in this programme, Evolution of a Philippine Family. (GjZ)