Greaseman
An unpolished film about a tramp who looks like a kind of primeval man. He roams like an animal through the streets of Manila. One day, he is run over by his opposite: a clean, rich, well-kempt hard-working yuppie. The successful townie takes the wounded tramp to hospital and later to his apartment. The dirty man is not very grateful. He takes possession of the clean man's life. Khavn also made a feature-length version of this film. (GjZ)