Fossilization
For Fossilization D'Haeseleer used video as a kneading machine. Layers of images are moulded into a sticky mess that absorbs and attracts everything it touches. It's an apocalyptic endgame, starring several cars and some human remains and maybe even some wishful thinking on a moody, rainy day.