Folk Music and Documentary
Like Warhol's screen tests, Seth Price subjects a symbolic segment of his own generation to the 'portrait test'. Will this imaginary hipster melt under the lights and let slip his intellectual slothfulness, his lack of congruence in his ideas, his `look'? And who is feeding him these happy-hour lines, nuggets of misinformation?